Öncelikle herkesin Berat Kandili mübarek olsun günaydın arkadaşlar bebeğim aşırı kusuyor ve doktor bize bebelac ar mama kullanmamızı söyledi yaşadığım yerde sadece 1 eczanede var o da iki güne geliyor yetişemiyorum başka satan bir yer var mı güvenilir