Nisaask Kizlar depremzedeyiz. Zor durumdayız. Aile sosyal parası bugün yatması gerekiyordu. Yatmamış sizde durumlar nasıl
Minnakelifim Nisaask sanırım bugün yatmaya başlamış ptt kurum ödemelerine giremiyorum yoğunluktan geçen ayda bugun yatmisti. Bu arada rabbim yardımcınız olsun insaallah
Mhs1407 annekuzusu18 ablam adına e devlete yeni başvurdum aile destek programına kabul edilmiş görünüyor. Ödeme yattığı zaman herhangi bir bildirim gelir mi nerden bakabiliriz yatıp yatmadığına?
annekuzusu18 Depremden dolayı yatmayabilir diyede duymuştum birinden ama elektrik yattı buda yatar heralde
manikeneko666 annekuzusu18 depremden dolayı yatmasaydi geçen ay tam depremden bir gün sonra yattı, genel de ayın 7 sinde yatıyor 8 inde karta geçiyor .
annekuzusu18 Mhs1407 bildirim gelmiyor ,şuan çoğu kişiye yatmış olarak gorunuyormus ,siz arama kısmına aile sosyal yardım bilgileri sorgulama yazın eğer orda detayda ödemeniz hazırdır yazıyorsa yatmış demektir
Minnakelifim Mhs1407 ptt den mesaj geliyor. Ptt ye gelip paranızı çekebilir yada r devlet ptt kurum ödemelerinden hesaba aktar yapabilirsin diye mesaj geliyor canım