Bertug_bebek gece birikiyordur gaz emip uyusuğu için Ya da mama alıp uyuduğu için. Besledikten sonra mutlaka 10 dk sırtına pat pat vurun bişey olmaz gazı birikmez ayaklarını karnına bastırın çekin bir sağa döndürün ovun karnını sertçe bir sola döndürün ovun ayakları bolca hareket yaptırın. Yan yatırın destek koyun