Selamlar bebeğim 9 aylık normalde geceyi bilen ve uyuyan bı bebektir fakat şu 3 gündür uykusuzkuktan basım agriyor sürekli kalkıyor sürekli bı mızmızlık kulak enfeksiyonu vardı 1 hafta oldu şuan antibiyotige devam ediyoruz acaba antibiyotik mi huzursuz etti yoksa karnı mi acikiyor yatmadan mama veriyorum bu arada hayırlı kandiller dilerim❣️