19 aylık veriyorum emzirmiyorum ama devam sütü içiyor bırakmaya çalışıyorum ama gece kalkıp bas bas bağırıp ağlıyor susturmak imkansız eğer biberonla veriyorsanız doktorum içine süt yerine kefir koy ayran yap koy ilk zamanlar ağlar ama sonra kendi istemez dedi deneyeceğim bende size de ufak fikir olsun