kevseryksl2 benim hiç ucu yok. 3.5 ayik bebegim hala ucu cikmadı. Ben ilk basta silikon kullanim max bi ay kadar faln. Ama silikonla aşırı zor oluyo. Aceleye evden cikip unutsan hayatin zehir oluyor resmen. Üstune zimmetleniyor. Onsuz hic birsey yapamiyorsun. Kesinlikle silikon önermiyorum. Ben ilk bir ay kullandigima bile cok pişmanim. Silikondan nasil kurtuldugumu acıklim.evde hic pes etmeden bi kac kere silikonsuz emzirmeyi denedim. Basta emmek istemedi ama acti mecbur tuttu. Ara ara denedim boyle bi anda çikartmadim ama bi hafta icinde sadece memeye gectik. Bunu dışarida vs. Yapamazsin sikikonu evde unutsan. Silikonsuz ilk deneyimin kotu sonuclanabilir. O yuzden evinde sakin bir ortamda denemeni öneririm. Benim hic ucu olmamasına rağmen cok guzel tutuyor suan.