Zynpppppppp canım allah analı babalı büyütsün öncelikle. Bende 10 gün önce senin gibi genel anesteziyle sezaryen doğum yaptım, doğumdan iki saat sonra kustum ve attım narkozu. Doğum yaptığın günle beraber 3 veya 4 gün çok ağrı oluyor normal bu merak etme. Ben dicloron ağrı kesici jel kullandım gün de üç kez ve ben gün de iki kez baticonla pansuman yaptım. Tülbentle sar karnını aşağıya sarkma yaptıkça ağrı da yapıyor. Kayısı kompostosu yap hem ye hem iç hem diskilamayi da kolaylaştırıyor. Küçük tuvaletini tutma ve uzun süre yatma. Çoğunlukla kendi suyunu kendin al evin içinde dolaş bacakların varis yapmasın. Sağlıkla büyüyün inşallah 🤗🤗