Merhaba oglum 22 aylik ve son 2 gecedir sanki delirmiscesine aglayip krize giriyor bizi asla duymuyor bize ve kendine zarar veriyor kendini yere atiyor isiriyor tam bir sinir krizi gibi ama kendinde degil boyle bisey yasayan ve cozum bulan varmi cok caresizim cocugumda bisey mi var korkuorm