Mrv_yvz Arkadaslar gogsumun ucunda beyaz nokta olustu temizlemeye calisiyorm duzelmio emzirirken aciyo🤦🏻♀️ Gecen haftada olmustu kendiliginden gecmisti bu nedir bilen varmi ve nasil gecer?
Muson00 Mrv_yvz süt kanalı tıkanıyormuş canım bende sürekli oluyor iğneyi ısıtıp çıkarıyorum kendiliğinden düzeliyor sonra
MerveBozkayaAya Mrv_yvz bende de haftada 2 yada 3 kere oluyo arkadasın dedıgı gıbı süt kanallarıtıkanıyo ama ben bıraz o gögsumden fazla emzırıyorum acısada gecıyo yanı ertesı gune
Muson00 Mrv_yvz yok canım acımıyor başka çaresi yok tersten emzir demişlerdi hiç bir işe yaramıyor bela gibi bişey insan emzirmekten soğuyor istersen bi genel cerraha görün