Aselim01 deprem oldu ve yine arabalara gectik sizde durumlar nasil umarim hatay ve cevresinde olanlar iyisinizdir
Gamze_1234 Aselim01 biz gazinantepteyim 4.8 şiddetinde oldu bizde hissettik avize nasol sallanıyor berat kandili hürmetine topraklara durgunluk versin
musmuss Aselim01 bir ses yankılanıyor yaklaşık 20 dakkadır kimseyi de uyandırmak istemiyorum afada bakıyorum hep Kayseri’yi göstermiş
Aleynaezel Aselim01 biz Konya’dan hissetik deprem oldu uzun sürmedi yarım saat sonra fırtına çıktı elektirikler gitti sanki kıyamet kopuyor panik atagim tutu ilaç içtim sakinledim azda olsa 😞😞😞
Tombiktos begonvilkokusu çok geçmiş olsun nerde oldu hasarlı binalar uzak durun maalesef büyük artçılar olucak diyolar😒
Aselim01 Gamze_1234 amin insallah kandil icin andest alim namaza baslama niyetim vardi horozlar bi ciglik atti garipsedim esime dedim korkmuslardir bisi yok dedi bnmm icime sinmedi gittim abdest aldim ustumu giydim deprem oldu hemen dışarı kactik
Aselim01 musmuss aynen ayni ses hala devam ediyo burda korkudan adisardayiz disarisi firtina araba sallaniyo besik gibi