Dryzc ewet yaptırıyorum hatta subat15de ilaclara tekrar guncelleme gelcek diye butun asilari tek seferde alip eczanenin dolabina koydum, onumuzdeki hafta rotanin 2.si yapilcak. Evet pahali ama Allah korusun hasta olursa o zaman odencek ilac hastane masraflari bi yana cekcegi agrisi sancisi cabasi ve su ara depremden dolayi sehirler baya hareketli göç dalgasi fazla hastaliklar yoresellikten kuresellige dogru evriliyo o yuzden riske atmaya gerek yok