talula Kızlar 150bin tl kadar bir nakitiniz var diyelim bunu nasıl değerlendirirdiniz? Yatırın olarak mesela. Altın döviz , ya da il dışında Sakarya taraflarında 300m2 arsa gibi ? Hangisi mantıklı
Hayat6530 talula öyle bir param olsa ilk olarak arsa çocuklarım kimsenin kapısında kalmasın kendi yuvaları olsun diye yatırım yapardım büyüdüklerinde bana ne verdin demesinler
Bebetonunannesi16 talula kesinlikle arsa veya aldın yapardım kii vardı birikimim altın yaptım arsaya param yetmediği o zamanlar ama mesela 5bin tlye aldığım bi bilezik 18bin tl şuan 😁
Minel-inannesi talula imkan varsa arsa alin topraktan zarar gelmez,uzun vadeli yatirim yapmak istiyorum yok saycam dersenizde altin kesinlikle zarar etmez
talula Bebetonunannesi16 ben de değerlendirmek istiyorum çünkü tl olarak kalması maalesef bişey kazandırmıyor
Bebetonunannesi16 talula ben mal gibi koöye ve kelepçemi bodum 20bine yakın para yaotı geöen sene sonra mall gibi evde tuttum 10 15gün ve altın zirveyi gördü tabi ben yine mal gibi kaldım toplamda 60bine yakın zarar ettim dersimi aldım bida tl olarak asla tutmam bin tl param bile olsa gider gram yaparım artık öyleyim
LaMamaDellaCicala talula arsa mantiksiz bence su an neyin ne olacagi belli degil…tahvil yada altin mantıklı
1Alpveannesi talula.asla tl olarak biriktirmeyin.bende düğüden kalan bileziklerimi sattim birazda borca girip araba aldik 2 yıl içinde bitcek borcumuz bu sefer direk arsa aldırcam esime. Elinde nakitin yoksa Borca girmedenden hic birsey sahibi olamıyor insan. Şayet elimde 150bin tl param olsa direk arsa alırım. Altinda değerlenir tabi durdugu yerde. Ama elinde oldugu icin azıcik zorda bozdurma gereği duyabilir insan. O yuzden ben altinla faln hiç uğraşamam. Altin yaparsamda yatirim icin degil kotu gun için yaparım.
2-prensannesi talula bizde birikim yapıyoruz arsa alıp kendi çapımızda hayvancılık yapmak için en iyi yatırım arsa olurdu istediğiniz gibi ev yada hobi bahçesi yaparsınız
Emily37 talula eğer paranız yetiyorsa arsa alın.Eğer arsa alamıyorsanız altın alın.ben tüm birikimlerimle altın alıyorum genelde.öyle bilezik falanda değil gram altın alıyorum.böyle küçük 10-20-50 gramlık külçeler var onlardan çok şükür iyi kar getirdi ben aldığımdan bu yana
Bebetonunannesi16 Gulceps helall len sana yusufi en güzeli😂 üzücü ama napalım bizi bu hale getirenler utansın 🤷🏻♀️