linasalamandre Merhaba kızımın ilk 2 dişi 13 buçuk aylıkken çıktı 14 buçuk aylıkken üst 2 çıktı şuan 19 aylık olduk ve hala 4 dişi var. Akranlarının azılar bile tamamlanmak üzere. Diş olmayınca yemek yiyemiyor üzülüyorum. Böyle geciken var mı? Ne yapmalıyım?
Aybukednyr linasalamandre üzülme canım her bebeğin yapısı farklidir kiminin hemen sıralanır kimi geç çıkarır. Normal bişey yani. Yapacak bir şeyin yok canını sıkma
birfincantuzruhu linasalamandre diş biraz genetikle alakalı bence çünkü eşim geç çıkarmış benim oğlum da 13 aylıkken ilk dişini çıkardı sonra her ay 1 tane derken 23 aya kadar 10 tane dişi vardı. (2 üüst ön kesici ve 2 yanı 2 alt kesici 4 te alt üst azı) Daha sonra diş çıkarması 4 ay durdu 27 aya kadar hiç dişi çıkmadı kaldı öyle 2 gün önce baktım en arka alt 2 azı patlamış 🤦♀️ yaşıtları tamamlado bizde bekliyoruz damlaya damlaya göl olsun diye 😂