Herkese selam benim oğlum 3 aylık ve geçen hafta kabızlığı oldu. Doktorumuz bize fitil verdi, fitil tamamen bağırsakları temizledi gibi bişey yani isale çevirdi ve gerçekten ne var ne yoksa hepsi boşaldı. Bugün tekrar kakasının sertleştiğini ve ıkınmaya başladığını görünce tekrar fitil verdim. Benim sorum ne yapmam lazım ki kabızlığı geçsin, her hafta fitil veremem sonuçta. Mama kullanıyorum sadece, daha önce bi kez hipp denedim midesi almadığı için aptamile geçtim ve son ⅘ gündür yine aptamilin reflü mamasını kullanıyorum. Hipp sadece bi paket kullanmıştım ondan beri hep aptamildeyiz ve sorun yaşamadık şimdiye kadar. 150ml içiyor şuan ama bazen mesela 2 saatte acıkıyor bazen 4. Ona göre veriyorum mamasını yoksa içmiyor doğru düzgün ama 4 saati asla geçirmiyorum. Saat düzensizliğindenmi kaynaklı acaba birde geceleri sadece 120 içiyor yani 150 yapsam dahi 120 içiyor kalanını içmiyor.