Merhaba güzel anneler tecrübelerinize ihtiyacım var. Bebeğim 4 ayını bitirdi fakat açılmayan bi burun tıkanıklığı sorunu yaşıyorum. Her türlü uygulamayı yaptım ama nafile. 1 aylıkken doktora götürdüm bana direk ağzınla burnunu çek aspiratör kullanma dedi onu bile yaptım ama olmadı nebülazitör kullanıyorum anlık açıyor yine tıkanıyor serum fizyolojik uyguluyorum aspiratörle çekiyorum direk burnundan sıkıyorum izlediğim videolardan bakarak ama olmuyor açılmıyor çocuğun burnu hep tıkanık emerken hırıl hırıl sesler geliyor. kulak burun boğaza randevu almıştım sağlık ocağı gerek yok gitmene hastanede hasta edersin çocuğu kendin aç dedi gitmedim keşke gitseydim. Sizce ne yapmayalım tecrübelerinizi benimle de paylaşabilir misiniz varsa 😔