dygefe Aptamil kullanıyordum kabız yaptı bebelac golda geçtim kilo alımı güzel ve kabız yapmıyor ben memnunum
DURUA Asldrk merhaba bebelac gold basladım da mama sanki biraz kötü kokuyor balık gibi mi diyim bilemedim 😂 sizinde öyle mi
DURUA Asmina05 bende 3 gündür bebelac gold kullanıyorum şu ana dek hiçbir sıkıntı yaşamadım elhamdülillah