kivircik48 Merhaba hanımlar ben ücretsiz izne ayrılıcam kamuda çalışıyorum. Yarım gün süt izinlerimi kullandım. Süt izni sürem yarım gün hakkım bitikten sonra 24 ay demi ben öyle anladım kanundan. Bilenler cevaplarsa sevinirim.
Defneninannesimehtap kivircik48 bende öyle yaptım doğum raporun ne zaman bitiyorsa o tarihten itibaren 24 ay oluyor. yani yarım günleri kullanıp sonrasında 24 ay başlamıyor