Sürekli sağ elime aldığım bir nesneyi düşürüyorum. Sakarlık mı yoksa o an his kaybı mı anlayamıyorum. Var mı başına böyle bir şey gelen ? Elimde karıncalanma ağrı vs olmuyor. Ama gün içerisinde mutlaka iki üç kere elimden bir şey düşürüyorum. Anlayamıyorum neden böyle olduğunu.