Bende 1 kere yaptım şırıngayla yapmıştım 8 aylık falanda 8 gün kakasını yapamamıştı doktorumuz verdi bende evde kendim yaptım ama ucu biraz kalındı bende şırıngayla çektim doktorumda şırıngayla yaparsan daha iyi olur demişti öyle uyguladım hemen fıss . Çok rahatladı tabi sonra daha ihtiyaç duymadım çok şükür . Sizde isterseniz şırıngayla deneyin daha kolay oluyor