Eda1525 Yeni doğan bebeklerde; ilk 5 gün ana rahimden kalan maddelerin atıldığı belirtilebilir. Bu yüzden yeni doğan bebeklerin yeşil kaka yapması oldukça normal bir durumdur. Üstelik yeni doğan bebeklerin, sindirim sistemi henüz tam şekilde gelişmediği için gün içinde değişik şekillerde kaka yapması da beklenmektedir. İlk 6 ay genel olarak anne sütüyle beslenen bebeklerde, anne sütünün çok yağlı olması durumu, kakanın yeşil olmasına neden olmaktadır.