Ayse_12345 yapılan aşılarda hastalıklara ait virüsleri bebeklere enjekte ediyorlar buda bebekte hastalığı tetikliyo gayet normal ishal olması! Bağışıklık kazandırmak için yapılıyor ama direk enjekte edilince minicik bedeni o virüslerle savaşmayı nası kaldıracak hiç düşündünüz mü
Aşı olmadanda bol bol emzirerek ve bol su içirerek bu hastalığın atlatabilirdiniz belkide hiç rota hastalığı geçirmiycekti...