Deletedmom110 5 aylık kızım bir dakika emip bırakıyor. Sıkıyorum süt var deliricem artık. Bezleri dolmuyo. Sadece geceden sabaha dolu. 300 gram almış zaten sadece. Süt geri gidecek diye korkuyorum ne yapmam lazım? Resmen savaş veriyorum gezdirerek veriyorum yine de bir dakika emiyor. Ne olur akıl verin😔
Evamelda Deletedmom110 benimki de bırakıyo süpürge sesi açıp devam ettiriyorum belki sizde de işe yarar deneyin
Mom9 Uyurken emzirmeyi denediniz mi? Bir de duş altında ten temasını öneriyo hemşireler. Bebeğinizle duş aldıktan sonra emzirmekte yararlı oluyormuş
Deletedmom110 Mom9 uykudayken yatağından alıp mı? Yok denemedim. Gece kendisi iki saatte bir kalkıp emiyor o yüzden denemedim. Gündüz de kuş gibi uykusu,uyandırmaya sıra gelmiyor
Mom9 Deletedmom110 gece uyku halinde o uyanmadan emzirin.denemekte fayda var. Memeye tekrar alışınca normale dönersiniz
Mom9 Siz dediğim şekilde mutlaka deneyin. Yine az emerse pompanız varsa sağın sütünüzü ki meme süt üretmeye devam etsin. İnşallah atlatırsınız
Deletedmom110 Mom9 pompayla çekmekte işe yarar değil mi tamam çok teşekkürler. Sağdığım sütü biberonla mı vereyim hiç biberon kullanmadım daha
Htbza Deletedmom110 sagdiginiz sütü biberonla kesinlikle vermeyin suan meme reddi sorunu var sanirim bununla tamamen birakabilir kaşıkla ya da şırıngayla besleyin bence şırınga daha iyi daha çok besleniyor gibi geliyor bana.
Mom9 Deletedmom110 biberonla vermeyin mümkünse. Kaşıkla ya da şırıngayla içirin. O da memeden uzaklaştırıyor çünkü. Ben ilk zamanlarda sağıp gece biberonla veriyordum daha fazla uyumak için. Meme ucunu tutmaya başlamıştı zor döndürdüm sonra kullanmadım. Mutlaka sağım yapın eğer emmezse