Merhabalar biz ilk testimizi deriden yaptırdık 2 buçuk aylıktı bebeğim süt yumurta kuruyemişler akerjisi çıktı aynıları kandada çıktı ankara liv hastanesinde
Ama daha sonra sami ulus bestepeye gittik gayet memnunuz her ay gidiyoruz . Ama hastane şu an etlşk sehir hastanesine taşında bölüm orda orayada gittik çok güzel