Melikee16 3 yaşında oğlum var boynunun sağ tarafında 4 5 tane küçük bezeler doktora götürdüğümde tehlikeli değil 6 ayda bir kontrol verdi ama bu ara daha da belirginleşti ve ara ara orayı kaşıyor başına gelen var mı yardımcı olur musunuz