Merhaba hanımlar.2 gğn önce arkadaşımla ailecek avmye gittik .Kızımla kızının 6 ay arası var benimki küçük.Kızımın elinden oyuncaklarını alır.Kendi istediği bişeyi annesinin izin vermeyeceğini bildiği için kızımı kullanarak aldırıyor.Mesela bu şekeri yesene der kızım yediği için kendisine de izin verileceğini bilir kızımı kullanır.Bişey istediği zaman verilmezse ağlayarak verilene kadar ağlar.Eğer kızım vermezse duygusal olarak kullanıyor.Mesela benim ondan yok ,beb bunu çok beğenmiştim,vermezsen üzülürüm gibi şeyler söylüyor.Kızımda dayanamıyor veriyor.Mesela ikisindede aynı şey var o yiyor bitiyor sonra kızımın üzgün surat yaparak benimkisi bitti ondan yemek istiyorum diyerek aynı büyükler gibi duygusal konuşuyor.Kızımda kendi hakkını bile veriyor.Çok üzülüyorum kızımı kullandığını hissediyprum.Mesela geçen gün kızım onun kolundaki saati istedi kız da götürdü çantasına sakladı. .Evet o da bi çocuk ama benimkide çocuk .Birisi elinden bişey alsa bile ses çıkarmıyor.ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım
Lütfen yardım edin