Emeltugkan7 canım biz 17 gün önce yaptirdik. Öncelikle korkma ben çok korktum benim biraz korktuğum gibi de oldu. 2 bacaktan 1 koldan yapılıyor. Benim oğlum bacaktan yapılan bir tanesinde çok ağladı. Yapıyormuş sanırım biraz. Biraz da koldan yapılardan çok ağladı. Sonuçta verem aşısı 😐 ben de onunla ağladım artık. Ben 1 tane diye gittim şok oldum. Hepsinde ayrı ağlayınca ben de kötü oldum. Tek gitmiştim bir de. Beni uyarmişlardi gitmeden önce yarım çay kaşığı calpol verip gittim yaklaşık 1 saat önceydi. Aşılardan sonra bebeğimin ateşi çıktı ama çok aşırı değildi ve inatçı bir ateş değildi. Ama çok huysuzdu. Bütün gece hem uyudu hem inledi. Sabah baygın baygın gibiydi neşesi gitmişti gözlerini açamıyordu. Doktorumuz 3 gün boyunca normal dedi. Yavaş yavaş kendine gelmişti. 1 gün zor geçmişti bizim. İlk aşıdan geldiğimizde kolunu bacağını oynatmiyordu bile 😐😐 normalde çok hareketli bir çocuktur. İnşallah siz sorun yaşamazsınız. Bir de asilardan sonra 3 gün banyo yapmak yok. Bize bir gün öncesinden banyo yaptır öyle getir dediler 🥰🥰