Merhabalar . Kızım 19 aylık oldu . Yaklaşık 10 gündür öksürüyor. Öksürüğü başladığında aile hekimliğine gittim hafif grip olmuş iburamin zero kullanın burnunuda açık tutun dedi gönderdi . Evdede prospan ve quixx birkisel öksürük şuruplarını kullandım . Ancak öksürük ve vurun akıntısı geçmeyince dün çocuk acile gittik . Orada hava verildi . Boğaz enfeksiyonu var dedi . Antibiyotik yazdı ve öksürük şurubunu kullanmaya devAm edin dedi . Ancak sizlere sormak istediğim şu ; kızım uykuya yattıktan yaklaşık yarım saat sonra ( hem öğlen uykusunda hem akşam uykusunda) yaklaşık 20 dk hiç kesilmeden öksürüyor . Kucağıma alıp sırtını falan sıvazlıyorum ama yok yani kesilmiyor . Gün içinde sürekli sıvı tüketiyor , ballı ıhlamur falanda veriyorum ama öksürüğü bitiremedim . Önerebileceğinşz bişey varsa çok sevinirim . Kıyamam öksürmekten sırılsıklam terliyor uykusunda 😔