Kizlar 3 hafta önce doğum yaptim sezeryan dikişimin uzerinde bi sertlik var taş gibi agri kizarliklik ateş kaşıntı hiç biri yok sadece bi sertlik var kac defa hemsireye gösterdim enfeksiyon değil dediler ama içim rahat degil sizlerinde başına geldi mi