Mirabaharr canım bunu illa bi problem olarak yani hani bi sendrom olarak algılama. Bazı bebekler geç konuşur bazı bebeklerin altında yatan bi sebep olur. Ben senin yerinde olsam bi pedagogla görüşür onun yönergelerini izlerdim. Evet illa ki konuşacak ama bu süreçte kendini anlatamadığı için onda değişik duygu durumları olacaktır. Pedagoglar oyun ile sebebin ne olduğunu öğrenip yine oyunla çözüyorlar. Arkadaşım götürüyor ve inanılmaz memnun. Götürmesindeki sebebi anlatsam şok olursun. Örnek olması amacıyla yazayım
Kızı 3 yaşında ve 10 dk bile arabaya binemiyo bağırma çağırma kusma ne ararsan var. Bi gün oyun grubunda öğretmenine anlatıyor böyle böyle zor bela geliyoruz diyor öğretmeni de ergoterapist ile görüşmesini öneriyor. Ergoterapist bazı bebeklerde göz ve beyin aynı anda çalışmıyor gibi birşey söylüyor yani tam böyle değil tabi anlatamadım ama gördüğümüz şeyi anlık beyin ile yorumlarız ya bebeklerde o olmayabiliyormuş yani tam gelişmemiş. O yüzden yolda araç gidince beyin daha geç algılayınca böyle durum karmaşası oluyormuş( tam anlatım böyle değil aklımda kalanlar ) şuan ergoterapist görüyor orada oyunla el göz koordinasyonu böyle şeyler oynuyolar ve çok çok şey değişti.