Merhaba, kızım 14 aylık. 2 aydır aktif yürüyor o gün bugündür bebek arabası kullanamıyoruz cünkü arabada durmuyor. Kısa süre sonra kardeşi olcak onun bebek arabasını kullanmadığı için kardeşine tahsis edicez :) ama bir yandan gezme tozma vs için bir araca ihtiyacımız var yorulunca kucak artık zor oluyor. İnternette itmeli bebek bisikletleri gördüm hosuma gitti ama kızım sever mi bilemedim tereddüt ettim. Deneyimli anneler var ise görüşlerini veya marka vs tavsiye edebilirse sevinirim 🙏🏻