Cengo712_ benim bebegim yaklasik 3 hafta oyleydi burnu tikaniyordu burnu geniz akintisi yapiyordu ve balgamli oksruyodu
Cigere inmedi allahtan , o yuzden doktor sadece burnunu bol bol ac dedi. Bende oyle yaptim cok zorlandi 3 hafta atesinede dikakt edin kontrol edin surekli. Birde buradan birinde okudum sarimsak yedim etkili oldumu bilmiyorum ama allaha sukur gecti