Naz30 benim bebeğim de öyleydi. Memeyi sadece doymak için emmiyor aslında. Kendini güvende hissetmek için , annesinin kokusu bildiği tek koku olduğu için orada olmak istiyor. Yani bende durum öyleydi. Başta ben doymuyor mu acaba diyordum ama tek derdi güven ve huzurmuş. Bırakın kalsın göğsünüzde 🥰