Kirmiziburun Keşke bende de olsa diyenler olmuş ama bir klinik psikolog olarak söylüyorum anoreksiya nervoza tehlikeli bir hastalıktır, hayati tehdit oluşturabilir. Nasıl ki dişimiz ağrıdığında diş hekimine gidiyorsak, bu tarz sorunlar yaşadığımızda da vakit kaybetmeden psikiyatriste gitmemiz gerekir. Psikiyatristiniz ilaç tedavisi başladıktan sonra yeme bozuklukları konusunda eğitimlerini tamamlamış bir klinik psikolog/psikiyatrist ile terapi sürecine girmenizi mutlaka öneririm. Sizin için zor bile olsa bu süreçte sizi tetikleyen kısıtlayıcı diyetlerden, kalori sayımından, tartılardan, çarpık bir güzellik algısı yaratan sosyal medyadan mümkün olduğunca uzak durun. Hayatınızı güzelleştirmeye çalışın, hobiler uğraşlar edinin. Bedeninizle ve kendinizle barışmak için adımlar atın