Benim kızımda doğana kadar 3 4 hafta geriden geliyordu karın bolgesi küçük kollar bacaklar kısa kafa büyük sürekli böyle dediler minyon olur dedi bayağı doguncada 2bucuk kiloyu görürsen sevin dedi .53 cm 4 kilo olarak doğdu şok oldular ve şuanda da uzun boyu flan hiç kafaya takmayin yaşamış biri olarak bosuna gözyaşı dokmusum diyorum