Gulcem44 Kızlar oğlum 3 gündür huysuzdu diştendir dedik 2.gün annem oğluma normal bizlerin kullandığı kutudaki sütle evde olan pirinç ununu karıştırıp yapmış yedirmiş ve o saatten sonra çok huysuzlanmış biz çalışıyoruz oğluma annem bakıyor eve gelir gelmez hastaneye götürdük doktor röntgen çekti ve karnının gazla dolu olduğunu söyleyip bize fitil yazıp gönderdi ama hiç fayda etmedi bugün annem yine aradı götürdük ki doktor kulak iltihabı olmuş dedi çok şaşırdım aynı hastane acili farklı normal poliklinik farklı söyledi sonuca gelirsem antibiyotik yazdı doktor 6 aylık oğlum yaşayannınız oldu mu kaç günü buldu iyileşmesi çok ağlıyor hiç durmuyor be gecem belli ne gündüzüm
Deletedmom280 Gulcem44 bnm kız 1 aylıkken oldu surup kustu gu İcın bz ıgne olduk 12 tane ıgne ile kurtulduk şükür
Nslhn53 Benimkide feryat figan hastaneye gitmiştik ağrısını dindirmesi için fitil verdiler. Gün içerisinde yarım fitil kullandık sabah akşam. Antibiyotik yazdı 10 gün kullandık. Ağrısı olduğunda ağlıyordu ütüyle havluyu ısıt kulağının alt kısmına koy ağrısını dindirsin dedi doktor. 10 gün sonra düzeldi şükür 🙏🙂 yatarak emzirmeyin emiyorsa yıkarken kulağına su değdirmeyin. Beslerken mama içiyorsa başının altında yastık olsun. Doktorun söyledikleri yazdıklarım 🙂allah şifa versin