Oğlum 1 yaşını 5 ay geçiyo 10 ayından beri dikkatimi çekiyo ne anne ne baba dedi hiç bileyi eli ile göstermiyo ismine tepki vermiyo anlamıyo komut almıyo doktora götürdüm otizm değil uyaran eksikliği var dedi almanyadayız hep içerde çizgi filmlerden olmuş dedi