adenly Bugun 13 ay oldu çok iştahsız çok secici, mama ve anne sütüne hayır demiyor önceden yediği şeyleri son iki ayda yememeye basladı yogurt peynir yumurta hepsini reddediyor. Sorun diş değil diğerleri kolayına geliyor öneri takviyeleriniz var mı?
Fusunf adenly aynı benim oğlum 13 aylık yemek yemiyor kahvaltı yapmıyor sadece meyve yiyor yoğurt o kadar 😔
limoncicegimFO adenly Mehmet Fatih karslı doktorun iştah şurubu vardı kullananlar memnun Du ona bakabilirsiniz instagramda bulabilirsiniz doktoru
Yigitmoms10 adenly iştah şurubu için birşey diyemem ama kızıma ilk 1,5 yaşında balık yağı kullanmaya başlamıştım hemen iştahını açardı 4 senedirde hep kullanırım kızım alıştı çok sever ve çok sağlıklı
snowflake adenly benim kızımın gelişimi hızlı ilerleyip bir anda durdu 25 aylık şuan 9 aylık kilosunda kaldı bir gram almıyor ve iştah sıfır doktorumuz kilo alsın diye mama yazdı hiçbir şekilde içmiyor eczenden bir tane takviye edici gıda aldım çok beğendik hem kızım mmmm diye içiyor maşallah ondan sonra kahvaltı yapmaya başladı kahvaltı yemezdi ağlardım bir haftadır kullanıyoruz bir haftadır değişim var bin şükür rabbime
adenly limoncicegimFO simla mı adı? 4-10 yaş diyor ama 1 yaş için uygn mu acaba var mı duydugunuz kullanan kişilerden
adenly Yigitmoms10 balık yağı uygunsa eğer yaşına bende bir arastırayım sizin kullandıgınız marka nedir?
Yigitmoms10 adenly ocean kullanırım hep bi arkadaşıma profesör daha 40 günlükken kullandırtmaya başlamış bende ona güvenerek 1,5 yaşında vermiştim sevdi inşallah sizede fayda eder portakallı alın o bastırıyor balık tadını
Mrymalya snowflake ne aldınız acaba benim kızım da aynı hala 10 kilo 22 aylık olduk hiç bir şey yemiyor tükendim artık
Haffuse Istah acici seylere cok inanmiyorum ya… Cidden etkili bisey olsa, doktorlar patir patir yazardi… Ki bebeginde anladigim kadariyla istah sorunu yok… Seciclik var😅
Haffuse adenly istahsizlik olsa mama ve meme de almazdi, dis degil diyorsun ama, azılar olabilir mi?.. Cok gec cikiyor ve diger dislere oranla daha sancili… Kontrol ettin mi?..
123456sdsd adenly öncelikle vitaminlerine baktırın. Demie ve b12 eksikliği çık fena iştahsızlık yapıyor. Belki eksiklik vardır ondan iştahı kapanmıştır ona göre doktor ilaç ya da iştah şurubu verir zaten. Kafanıza göre kullanmayın bence