Mives123 kesiği yoğurt kaynatarak yapıyorum ev yoğurdu kaynadıktan sonra suyunu çekmeye yakın kapatıyorum bu sayede peynir altı suyunu da elde etmiş oluyorum tülbetle sıkıp yarım saat bekletiyorum alttan süzgeçten suyu sızıyor. Labne içinde 1 litre sütü kaynatıyorum 6-7 sn parmağım dayandığı an başka bir kaba içim süzme peynirlerden bir kibrit kutusu sütle eziyorum sonra kavanoza sütü ve erittiğim peyniri alıp çalkalıyorum kapalı şekilde 6-7 saat bekliyor