1 yaş 1 aylık bebeğimi emzirerek uyutuyorum. Başlarda sallayarak uyutmakta daha iyi diye düşünüyordum şimdi Yorucu gelmeye başladı. Nasıl bıraktınız? Nasıl bir yol izlediniz?
Birde doktorumuz 1 yaştan sonra gece beslenmesini kes dedi onuda deniyorum fakat bazen ağlıyor ve uyanıyor uyanmasın diye tekrar emziriyorum. Deneyen ve başaran var mı ve bunu nasıl yaptı