Kızlar merhaba 2019 dan beri alibeykoy de oturuyorum ev sahibi kendi oturacaksın hazirana kadar çıkmamizi istiyor 2019 eylülde evi tuttuk ama kontratı hiç yenilmedik 2019 dakika hali ile duruyor kirayı da bankasına hiç bir açıklama yazmadan her ay gönderiyoruz şimdi bu adam beni 3 ay içinde yani hazirana kadar çıkarabilir mi çıkaramaz mi?