Yaklasık 2 hafta önce bebeğim memeyi bıraktı. Yani emzirme olayını kapattık🙏🏻 bugün göğüsümde kücük bi beze hissettim. Bastırınca acı var sadece. Süt bezesi olabilir mi? Ya da emzirmeyi bitirmekle alakalı bi durum, süt kalmıs olabilir mi? Herhangi bir ilaçta kullanmadım bebeğim emmedikçe sütüm bitti