reyhan12 bebeğim 2 5 aylik 2 gündür emmiyor memeyle savaşiyor agliyor aç duruyor zorla zorla emziriyorum biraz biraz yiyor ama neden yapiyir bunu anlamiyorum bilgisi olan varmii napcagimi sasirdim
Minnakanne53 reyhan12 canım atak geçiriyor olabilir benim kuzumda 2 ay atağında aynısını yaptı sütün yeterlimi değilse ondanda olabilir
Mucizelerherzaman reyhan12 gazı olabilir veya süt azalmış olabilir sinirleniyordur istediği gibi gelmediği için.
Ecesultann reyhan12 emmiyor aç kalıyor diye asla stres yapma bebeğini etkilersin sen sakin ol emmese bile sık sık dene pozisyon değiştir ayakta emzirmeye çalış yata yatarak o şekilde halledersin canım
reyhan12 Mucizelerherzaman aşiri gazlı bebek zaten damla kullaniyoruz,masaj en etkilisi hic boyle yapmazdi sutüm var her zamanki gibi bi degişiklik yok savaşa savaşa yiyo ter içinde kalıyoruz oda bende
Mucizelerherzaman reyhan12 sevim kuruçağın YouTube da gaz masajı var oldukça etkili bi bak kuzum çok geçmiş olsun oluyor bebişlerde böyle şeyler geçicidir sabırlı ol 🌸