Oylebirii Ya mama içiyordu içmiyor annemin eşi vermiş ben mutfaktayken boğazında mi kaldı tanesi bilen varmı ne yapabilirim
Aylinin-annesi Oylebirii ben maması alerrjik diye içine çok az atıyorum suyuna doktor ata bilirsin dedi amma çox az bebeyimim tırnagı kadar yoksa içmiyor nasıl vermişlerki sizinkine
Ydhk85 Ayyy onu kaynanam da yaptı bana sormadan emzik almıyor diye batırdı şekere ucunu verdi şimdi biberon reddi yaşıyoruz onunla alakası varmıdır ya