Dunyams benim kızım yaklaşık 3 aydır öyleydi. Her tarafını yırtar dereceye geldi. Geceleri uyumuyordu artık sürekli uyanıp kaşınıyordu iyice ilerlemişti. Özele de götürdüm devlete de götürdüm cildinin atopik dermatit olduğunu söylediler. Bioderma nın pahalı bir kremi ve bazı ilaçlar verdiler hiç biri fayda etmedi. Ankara dayız biz en son şehir hastanesinden randevu aldık oraya götürdük. Çocuk doktoru + alerji + dermatoloji üçüne de göründük uyuz olduğuna karar verdiler. 3 gün boyunca kullanılan çok ağır kokulu uyuz ilacı verdiler artı bi kaç ilaç daha ondan sonra rahatladı yavrum. Çok şükür rahat uyuyo artık. Üzerini değiştirirken hafif hafif kaşıyo ama o eski hali kalmadı. Randevu alıp bi baktır derim annesi yazık çocuklar mahvoluyor