İyi akşamlar, bebeğim 8 ay 18 günlük. Bir iki gündür burnu akıyor. Hırıltılı nefes alıyor. Sürekli huzursuzluğu vardı ama bugün daha çok olmaya başladı. Öksürük yok, ateşi 36,5, dokuz buçukta calpol verdim. Başka ne yapabilirim? Bilgisi olan yazabilir mi?