Y-12345 Merhabalar bebeğim 3. Ayını bitirdi ve atopik bir cildi var. Vücudunun her yerinde özellikle karnında kızarıklıklar ve kuruluk var. Kantaron yağı kullansam iyi gelir mi acaba.bilgisi olan varmı acaba ?