SmaG
Emzirirken vitamin kullanan arkadaşlar doktora danışıptamı kullandınız. Yani kendi kafama kullanmam yanlışmı olur. Eczacı kullanman gerek dedi ama bilemedim.imom latte kullanmayı düşünüyordum eczacı hamilelikte kullandığın imom omega yı kullan dedi. İçindeki vitamin değerleri oranları lattenin iki katıymış. Kullananlar var mı?