Merhaba canım annelerim Ben kedi sahiplenmeyi düşünüyorum Bir konu hakkında merak ediyorum bir arkadaşımla bu konu hakkında konuştuk bana dedi ki erkek kedi daha yaramaz olurmuş. dişi kedi al dedi böyle bir şey var mı tecrübeli annelerime söylüyorum çok merak ettim