Deletedmom378
Bebek bisküvisi yapacağım bugün sabahta keçi boynuzu özü icirdim kızıma 5 ay 28 günlük kahvaltıya başladığımız için biskuvi yapmak istiyorum öz için 6 ay üzeri diyor unu için 1 yaş üzeri diyor anlamadım siz nasıl yapıyorsunuz veriyor musunuz özünü ya da bisküviyi unu katıyor musunuz katmalı miyim