deletedmom4842 malesef bu hazır çayların içinde o kadar çok şeker var ki 😞 ben de anneler olanlarını kullanıyordum hep,duyduktan sonra şok oldum,aktardan alıp kendim yapıyorum artık çayları.o yüzden içeriğine bakmadan vermeyin bence,gereksiz yere dünya kadar şeker girmesin bedenlerine😞😔